Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno arena | 3 etapas | E. Miliūno projektas

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Tai yra TIK ziniasklaidos ir viesuju rysiu sudaryta nuomone palanki Vilniui, is ten ir puciama. Menkinant konkurenta (Kauna) yra bandoma atrodyti dar geriau, graziau, puikiau ir tt.
    Tai nori pasakyti, kad viskas puiku ir miestas sėkmingai progresuoja? Šis tavo postas man primena paranoją, sorry jei įžeidžiau

    Parašė somis Rodyti pranešimą
    Šalia yra Kauno centrinės gatvės, kuriose stovėjimas savaitgaliais ir vakarais nemokamas. Ir jei jau mieste darbo metu tie automobiliai telpa, tai nemanau, kad netilps renginių metu.
    Nemanau, čia yra ne eilinis pastatas. Renginių metu susirinks tūkstančiai lankytojų, dauguma turės ieškoti vietos kur statyti savo auto, čia jau nepatogumas. Įgyvendinant tokį projektą, papildomų vietų parkingui turi būti numatyta. Tuo labiau, kad ir kiti žmonės lankysis mieste.
    Paskutinis taisė Irma; 2007.11.30, 18:24.
    *******
    Miestai.net Fb

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      Tai yra TIK ziniasklaidos ir viesuju rysiu sudaryta nuomone palanki Vilniui, is ten ir puciama. Menkinant konkurenta (Kauna) yra bandoma atrodyti dar geriau, graziau, puikiau ir tt. Klaipeda puikiai i visas tas viesu rysiu kompanijas yra irgi Vilniaus itraukta antrojoj kampanijos bangoj: pirma buvo menkinant Kauna, antroji - menkinant ji dar labiau, atseit net Klaipeda ji lenkia. Tuo paciu tai smagu ir patiems klaipedieciams ir jie prie tu viesuju rysiu su malonumu prisideda.

      Taip, kad, vilnieti, yra apie ka susimastyti
      "TIK ziniasklaidos ir viesuju rysiu sudaryta nuomone palanki Vilniui", o realybėj Kaunas vystosi ir tvarkosi geriau nei Vilnius ir Klaipėda? Kiek primena situaciją su Rusija, kuri visą vakarų žiniasklaidos neigiamą informaciją apie ją vadina propaganda ir bando teigti, kad Rusijoj jokių problemų iš tiesų nėra. Nebent aišku pas žmones yra visiškai skirtingas supratimas apie tai kas yra teigiama ir neigiama.

      Comment


        Parašė Irmux Rodyti pranešimą
        Tai nori pasakyti, kad viskas puiku ir miestas sėkmingai progresuoja? Šis tavo postas man primena paranoją, sorry jei įžeidžiau
        Nereikia perdet. Nera viskas puiku, bet toli grazu nera viskas taip blogai kaip viesieji rysiai nori parodyt

        Edd> tau lygiai toks pat atsakymas, nereikia perdet ir pult i krastutinuma.

        Comment


          Man pasirodė, kad tas paryškintas, didžiosiomis raidėmis parašytas žodelis "tik" ir buvo persistengimas bei puolimas į kraštutinumą.

          Comment


            Gerbiamieji. Gal vieno Delfio Lietuvai gana?

            Comment


              Parašė Edd Rodyti pranešimą
              Man pasirodė, kad tas paryškintas, didžiosiomis raidėmis parašytas žodelis "tik" ir buvo persistengimas bei puolimas į kraštutinumą.
              Turejau galvoje tuos minimus zmones, kurie nesilanke vienam ar kitame mieste reiskia kazkokia tai nuomone apie juos

              Comment


                Gerai, gal grįžtam prie arenos. Paskutinis Miliūno arenos variantas man atrodo visai neblogai, aišku ne "ledkalnis", bet... Tik įdomu kaip bus su kaina, tokio dydžio arena turėtų pareikalauti nemažai $. Beje, kalbant apie $, artėjant Seimo rinkimams visai galimas variantas, kad jų kažkiek nubyrės.

                Comment



                  Paskutinė įvardinta kaina buvo berods ~160mln. Lt (be infrastruktūros).
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    Paskutinė įvardinta kaina buvo berods ~160mln. Lt (be infrastruktūros).
                    <...> projekto vertė - 226 mln. litų <...>
                    Šaltinis.

                    Infrastruktūra kainuos apie 50 mln. litų, todėl arena - ~176. Beskaičiuodami kylančią infliaciją pasieksime ir 180 mln. litų.
                    Įžvalgos.lt - FB - G+

                    Comment


                      Parašė Irmux Rodyti pranešimą
                      Nemanau, čia yra ne eilinis pastatas. Renginių metu susirinks tūkstančiai lankytojų, dauguma turės ieškoti vietos kur statyti savo auto, čia jau nepatogumas. Įgyvendinant tokį projektą, papildomų vietų parkingui turi būti numatyta. Tuo labiau, kad ir kiti žmonės lankysis mieste.
                      Jei Karaliaus Mindaugo prospekte nebus uždraustas stovėjimas - vietų nepritruks. O jei jau ir būtų koks milžiniškas renginys, į kurį susirinktų 6000 automobilių (daugiausiai užmiesčio gyventojų), tai nemanau, kad toli būtų žmonėms ir kokį kilometrą pėščiomis paeiti. Nors tokie renginiai būtų gal kartą per porą metų, ar rečiau.

                      Comment


                        Parašė somis Rodyti pranešimą
                        Jei Karaliaus Mindaugo prospekte nebus uždraustas stovėjimas - vietų nepritruks. O jei jau ir būtų koks milžiniškas renginys, į kurį susirinktų 6000 automobilių (daugiausiai užmiesčio gyventojų), tai nemanau, kad toli būtų žmonėms ir kokį kilometrą pėščiomis paeiti. Nors tokie renginiai būtų gal kartą per porą metų, ar rečiau.
                        Nepykit, bet skaitant tokius ir panašius komentarus apie parkavimą (prie arenų), kyla tik viena mintis - lietuva yra paskutinė "deriovnė", kaimas taip sakant. totaliai lietuviškas mąstymas ir totaliai lietuviški argumentai.

                        Pasakykite gerieji žmonės, kur pasaulyje, viduryje miesto, centre, kas dabar projektuoja tokio dydžio sporto ir pramogų arenas (duokit prašau analogus); pasakykit kas dabar pasaulyje projektuojant tokio dydžio arenas parkavimus spręstų ne gretimų rajonų, kvartalų (jei norit gyvenviečių) sąskaitą.. Pasakykit, duokit man šiuolaikinius arenų analogus, kur jų parkavimas sprendžiamas esamos miesto infrastruktūros sąskaita.

                        Nepykit, bet susidaro toks įspūdys, kad pas daugumą yra taip praplautos smegenys, kad patys nelabai suvokia elementarių tokių arenų projektavimo dėsnių/principų (nors atrodytų kad turėtų būti atvirkščiai). Pasakykit, kur Europoje ar kitoje išsivysčiusioje šalyje, projektuojant Areną, parkavimas būtų sprendžiamas taip:
                        -1000 vietų bus toj parduotuvės aikštelėje;
                        -2000 vietų bus toje ir toje ir anoje gatvėse; atstumai "nedideli" - žmonės paeis..;
                        -2000 vietų paimsime/pasiskolinsime iš kitos dideles parduotuvės aikštelės;
                        -500 vietų numatysime aplinkinių namų kiemuose ir jų prieigose;
                        -ir 1500 vietų įrengsime šalia arenos. Bet tos vietos bus VIP'inės. taip sakant neskurdžiams.

                        Nepykit, bet tie kurie sako, kad parkavimo problemos bus išspręstos gretimų gatvių sąskaita bei šalia stovinčios parduotuvės aikštelės sąskaita, yra paprasčiausi demagogai. Šie žmonės paprasčiausiai gina esamą valdžios poziciją, kuriai verkiant reikia visuomenės palaikymo (kai daro tokią nesąmonę).

                        Tokia pozicija prieštarauja elementarioms arenų projektavimo taisyklėms, principams ir normoms!!!

                        P.s.: man tai primena KNR (kinjijos liaudies respubliką), tą pačia kur šiuo metu vyksta grandiozinės statybos; Pas juos, jei tokia parkavimo problema iškiltų, jie paprasčiausiai paimtųir nugriautų šalia esančius rajonus, gyventojus iškeldindų velniop.... ir problemos kaip nebūta..

                        Kadangi lietuvoje taip jau negalima, tai telieka visus pasiųsti velniop patiems ieškotis vietos automobiliui pasistatyti. Ne jų (valdžios ir projektuotojų) tai jau problemos. Jei norite atvažiuoti į Areną, malonėkite patys ir susirasti sau automobiliui vietą. Štai kokią poziciją čia gina daugelis internautų ir štai kokia yra reali situacija su Arenos parkavimu.

                        Na, bet čia lietuva; lietuviai kantrūs; kas jiems pasivaikščioti tuos pora šimtų metrų ar kilometrų. Ypratę juk..
                        Paskutinis taisė deep house; 2007.12.01, 01:17.

                        Comment


                          Tai aišku, geriau saloje pastatyti 7aukštį 10 000 automobilių vietų garažą su tiesioginiu įėjimu į areną, kad tik bent per vidutinius renginius beveik kiekvienas lankytojas galėtų atvažiuoti nuosavu automobiliu. Ir turėsime omenyje, kad dauguma lankytojų tikrai nevartos alkoholinių gėrimų, kad galėtų su nuosavu automobiliu atvažiuoti.
                          Lempa vienužo.
                          Kai matau, kiek halėje per krepšinio varžybas vartoja alų, po to grįžta su autobusais, mikroautobusais, ir negerenčių draugų vairuojamais automobiliais, tikrai pradedu suprasti, kad naujai arenai tikrai nereikės daugiau 4000 automobilių stovėjimo vietų.
                          Nėra lietuviai tokia jau abstinentų tauta.

                          Comment


                            Kad ir šioiadieniais Akropolio aikštelė pustuštė būna, daug kas verčiau automobilius statosi prie karmelitų Bažnyčios. Nereik gąsdint čia dėl tų vietų trūkumo.
                            Kaunas yra Kaunas

                            Comment


                              Būtent. Nors ir visi žino, kad ten stovėti draudžiama Bent jau kažkada policija už stovėjimą ten baudas dalino. Ta prasme, Karmelitų aikštėj.

                              Comment


                                For deep house

                                Šiaip tai tu man pasakyk nors vieną vietą kurioje areno ar kaškas tokio yra suprojektuota užmiestyje ? Šiaip man teko gerokai pakeliauti po USA tai kad ir pačiame NY ar Bostone ar kitose valstijose arena ir netik net tas pats beisbolo stadionas yra pačiuose miesto centruose. Ir žmonės net nediskutuoja kaip reiks atvažiuoti ar su masina ar su autobusu ar traukiniu ar galu gale ateiti pėsčiomis. ir niekas net nesuka galvos o mes čia pradedame diskutuoti. Išvis i tokius renginius reikia važiuoti visuomeniniu transportu.
                                Aš esu pilnai įsitikinęs kad toks statinys turi būti saloje ir niekur daugiau. Kaip reik iš hales išvažiuoti manau nelabai kas ir pyksta

                                Comment


                                  pasigautas vilniečiu argumentas apie vietų trūkumą tik juoką kelia; visų pirma, tai pasakykit prie kokios arenos tų vietų labai jau daug ir užtenka visiems pilnai? antra dėl kamščių, tai jau pasakojot kai akropolį dar statė; o šiaip džiugu, kad arenos didžiausi priešininkai nuo jos nutolę per 100km tik tokius niekinius argumentus pasitelkia, tai rodo, kad viskas tikrai yra labai neblogai suprojektuota
                                  ...tik nesupraskit manęs teisingai...

                                  Comment


                                    Ne nu bet kai kurie tai ryškiai svaigstat... Norit pasakyt, kad 10 tūkstančių žmonių važiuos kiekvienas su savo atskira mašina? Aš asmeniškai važiuočiau su draugais... Nu tai tarkim 3 žmonės į mašiną... Vietų parkingui reiks 3333, o dar kur žmonės kurie važiuos viešuoju transportu, tai tarkim 1000. Jau reikia 2333 vietų parkingui. Ir neužteks 2 aikštelių tokiam kiekiui mašinų?

                                    Comment


                                      VIsalaik tai ir buvo akcentuojama.Kad dali viesuoju transportu,dalis pesti,dalis automobiliais. Bet ne visi protingi kad suprastu, jog i masina ne vienas zmogus telpa

                                      Comment


                                        Parašė Ghettox Rodyti pranešimą
                                        Ne nu bet kai kurie tai ryškiai svaigstat... Norit pasakyt, kad 10 tūkstančių žmonių važiuos kiekvienas su savo atskira mašina? Aš asmeniškai važiuočiau su draugais... Nu tai tarkim 3 žmonės į mašiną... Vietų parkingui reiks 3333, o dar kur žmonės kurie važiuos viešuoju transportu, tai tarkim 1000. Jau reikia 2333 vietų parkingui. Ir neužteks 2 aikštelių tokiam kiekiui mašinų?
                                        na jei akropolį tuo metu uždarys - tada užteks. kad akropolis norės įsileisti arenos lankytojus abejoju.nes tuo metu jis praras pirkėjus, kurie atvažiuotu į parduotuvę savo transportu ir neradę, kur statyti mašinos apsisuks ir išvažiuos.
                                        todėl manau, kad greičiausiai, po poros renginių bus padaryta kaip dabar Vilniuje Europoje darbo dienomis, t.y. pirkis kažką vienoje iš Europos parduotuvių ir galėsi išvažiuoti iš aikštelės nemokamai.
                                        Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                        Comment


                                          Arenos projektas tapo ir ginčų internete tema

                                          Tinklalapio „lrytas.lt“ naršytojai aptarinėjo architekto E.Miliūno darbo vaisių

                                          E.Miliūno projekto funkcionalumas man kelia rimtų abejonių.

                                          Pateiksiu svarbiausius argumentus.

                                          1. Pirmosios VIP eilės išdėstytos per daug nuožulniai, o aukščiau esančios eilės „prastuomenei“ jau staigiai kyla aukštyn.

                                          Tokia forma nepatogi žiūrovams, nes normaliai stebėti rungtynes galės tik pirmose eilėse sėdintys asmenys, o aukščiau esantiems žiūrovams teks tenkintis vaizdu iš ekranų, bet ne gyvu žaidimu (per didelis atstumas iki parketo).

                                          2. Abejotini ir įėjimo bei išėjimo iš arenos sprendimai. Europos standartai reikalauja, kad 70 proc. žiūrovų nelaimės atveju iš arenos galėtų evakuotis per 3 min., 90 proc. – per 7 min., o visų žmonių evakuavimas užtruktų iki 10 min. Čia, norėdamas išeiti iš arenos, iš pradžių lengvai paliktum salę, bet iškart pakliūtum į areną juosiantį koridorių. Galima tik įsivaizduoti, kas darytųsi šiame koridoriuje, kai į jį plūsteltų iki 15 tūkst. panikos apimtų žiūrovų. Išvada: arena neatitiks Europoje priimtų saugumo reikalavimų.

                                          3. Keisdamas anksčiau architektų ir renginių organizatorių sukritikuotą „tabletę“ , autorius nesugalvojo nieko geresnio, kaip tik apjuosti „tabletę“ nefunkcionaliu kampuotu priestatu, kuris tik dar labiau padidino salos užstatymą. Prancūzus tenkino apie 25 proc. salos teritorijos, likusioje dalyje sutvarkant parką, o šis monstras, kaip buvo matyti iš pateikto brėžinio, užima gerokai daugiau salos ploto.

                                          * * *

                                          Dėl evakuacijos – per kiek gi laiko evakuotume Vilniaus „Siemens“, kai 11 tūkst žiūrovų iš salės plūstelėtų į siaurus juosiančius koridoriūkščius: 45 minutes, pusantros valandos? Dėl salos užstatymo – arena užims tik šiek tiek daugiau negu 2 ha, o salos plotas 13 ha.

                                          * * *

                                          Jeigu nebus pastatyta arena, verslininkai privarys daugiaaukščių. Lietuvoje strateginio mąstymo nėra – vieni tik interesai. Tegu tik greičiau stato, o jau žiūrovų tikrai bus, būkit ramus. Ir gana ginčytis dėl arenos, E.Miliūno projektas visai neblogas.

                                          * * *

                                          Supratau, kad E. Miliūno projekte dar esama taisytinų vietų. Silpnoji vieta – fasadas. Tai pripažįsta ir pats architektas. Automobilių stovėjimo klausimas taip pat neišspręstas. Vien „Akropolio“ garažų ir Karaliaus Mindaugo prospekto tam neužteks. „Akropolio“ garažai retai kada būna laisvi. Didžiausias šurmulys būna vakare. Kaip tik tuo metu turėtų vykti ir renginiai sporto arenoje. Įsivaizduokime vienoje vietoje 8 – 10 tūkstančių automobilių... Vieni grūdasi „ Akropolyje“ , kiti šturmuoja sporto areną, dar kitiems reikia tiesiog grįžti į namus ar nukakti į kitą miesto vietą.

                                          Manau, kad problemą išspręstu tik tiltas (arba du) kairiajame Nemuno krante.

                                          Juk ten yra nemažai laisvų, nenaudojamų plotų.

                                          Savivaldybė turėtų išpirkti (arba nuomotis) iš savininkių du tris hektarus ir čia įrengti aikšteles. Tuomet judėjimas į sporto rūmus būtų paskirstytas tolygiai: vieni atvyktų iš Aleksoto pusės, kiti – iš Karaliaus Mindaugo prospekto pusės. Kažkodėl šia tema dar mažai kalbama. Taip pat reikėtų aktyviau diskutuoti ir apie dalies Nemuno salos panaudą, siekiat pritraukti privatų kapitalą.

                                          Tik nereikia kelti psichozių, kad čia iškils daugiabučiai ar bus nuniokotas parkas. Juk viską per padidinamąjį stiklą stebi visuomenė.

                                          * * *

                                          Smagu, kad Kaune padarytas kažkoks konkretus darbas, nors dar tik projektas.

                                          Bet nuojauta kužda, jog prancūzų arena daug geresnė, ir niekai tie papildomi milijonai, verčiau statyti tvirtą uolą nei pigią pašiūrę. Ir dar neaišku dėl to pigumo – ar Kauno konservatoriai su savo jaunuoliu priešakyje apskaičiavo, kiek pabrangs darbų ir medžiagų kaina, iki arena bus pastatyta. O pinigai iš kur – irgi dar neaišku. Kiek žinau, verslininkai arenos fondui aukoja tik simboliškas sumas. O kauniečiai vargu ar tokie turtingi, kad suneštų į arenos kasą šimtą milijonų.

                                          * * *

                                          Vis tiek manau, kad E.Miliūno projektas geras ir turi daugiau pliusų nei prancūzų siūlytasis. Dėl automobilių pastatymo gali kilti problemų. Vietos automobiliams statyti lyg ir trūksta, po vandeniu jų nepakiši, o pusę salos užstatyti mašinomis irgi nesąmonė. „Akropolio“ garažai čia labai pravers.
                                          Is Lrytas.lt
                                          gera gyventi gerai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X